Uczniowie klas 2a, 1b i 2b wraz z opiekunami p. Sylwią Ciesielską, p. Katarzyną Chwiłowicz oraz p. Sylwią Surdykowską byli w zeszłym tygodniu na wycieczce Wrocław – Karpacz.
Wystartowaliśmy w poniedziałek 13.06.2016 r. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Wrocławia. Tam wszyscy zagrali w grę miejską. Musieli zdobywać odpowiedzi na skomplikowane pytania dotyczące miasta. W ten sposób dowiedzieliśmy się między innymi gdzie jest pomnik przepukliny pępkowej, winda do nieba i najbardziej ruchoma wieża Wrocławia. Najwięcej punktów zdobyły Zuzanna Łobos, Julia Marcinkowska i Oliwia Miłoszewska. Po spacerze po mieście wyruszyliśmy w dalszą drogę do Karpacza. Na miejscu czekała na nas rozrywka, czyli kręgle, bilard, rzutki, piłkarzyki.
Drugi dzień rozpoczęliśmy od zwiedzenia Świątyni Wang. Następnie podjęliśmy się trudu wspinania na Śnieżkę. Nie było łatwo, ale udało się. Po drodze zrobiliśmy sobie przerwę w schronisku Samotnia. Zmęczeni, z odciskami i obolałymi nogami wróciliśmy do hotelu. Sił starczyło nam jeszcze na dyskotekę. Bawiliśmy się świetnie, więc DJ przedłużył ją o pół godziny.
W ostatnim dniu wycieczki zwiedzaliśmy pięknie położony zamek Chojnik. Niestety tu nie dopisała nam pogoda
i musieliśmy zmoknięci wracać do Piły. W drodze powrotnej obowiązkowy McDonald. Przemęczeni, niewyspani, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy