W dniach 16 - 18 maja 2016 roku grupa młodzieży z klas 3D i 3H wyruszyła wraz z paniami - Dorotą Bąk i Bożeną Forecką w kierunku wyspy Wolin. Tuz po piątej rano wsiedliśmy do pociągu, który zawiózł nas do Międzyzdrojów. Spotkaliśmy tam wiele światowych sław, gdyż w Muzeum Figur Woskowych natknęliśmy się na Michaela Jacksona, Marlenę Dietrich, Antonio Banderasa, Shreka, Spidermana, Batmana i wiele innych. Następnie skierowaliśmy się na molo. Mimo, że silny wiat był tam bardziej odczuwalny, to zrekompensowały nam to piękne widoki. W Międzyzdrojach nie można było pominąć również Promenady Gwiazd i wielu innych atrakcji w jej obrębie. Pełni wrażeń, po godzinie siedemnastej wyruszyliśmy w dalszą podróż do punktu docelowego - Świnoujścia. Pierwszego dnia pobieżnie zapoznaliśmy się z miastem, ale następnego nie było przelewek - po śniadaniu marszem skierowaliśmy się do najwyższej na wybrzeżu Bałtyku latarni morskiej, następnie podziwialiśmy atrakcje świnoujskiej starówki. W środę, przed opuszczeniem tych niezwykłych terenów, zakupiliśmy pamiątki i pożegnaliśmy się z miastem. To były trzy niezwykle udane dni. Przez całą wycieczkę dopisywały nam dobre nastroje, pogoda, mimo złych prognoz, była znakomita, na swojej drodze spotkaliśmy wielu życzliwych ludzi, poznaliśmy nowe, ciekawe miejsca. Z pewnością nikt z nas nie żałuje, że mogliśmy tam być.