W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w  rytmie papryk”. W  tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w  kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu.

Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o  tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i  chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i  umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w rytmie papryk”. W tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

 

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w  rytmie papryk”. W  tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w  kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o  tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i  chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i  umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

 

 

 

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w rytmie papryk”. W tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

 

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w  rytmie papryk”. W  tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w  kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o  tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i  chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i  umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

 

 

 

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w  rytmie papryk”. W  tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w  kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o  tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i  chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i  umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w rytmie papryk”. W tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.

 

 

 

W dniach od 16.04.2018 r. do 18.04.2018 r. odbywały się w naszej szkole Dni Kultury Zdrowotnej dla klas I-III pod hasłem „Trzy kolory – w  rytmie papryk”. W  tych dniach dzieci mogły przyjść do szkoły ubrane w  kolorze czerwonym, żółtym lub zielonym. W pierwszym dniu odbyły się zajęcia zintegrowane dotyczące edukacji zdrowotnej, podczas których omówiono zasady racjonalnego i prawidłowego odżywiania. Zwrócono uwagę na problem otyłości u dzieci. Przeprowadzono pogadanki na temat roli warzyw i owoców w codziennym jadłospisie. Wykonano kotyliony ulubionego warzywa i prezentowano jego walory odżywcze. Zorganizowano i przeprowadzono zajęcia kulinarne pt. „Mały kucharz”. Dzieci wykonały kolorowe i zdrowe kanapki, a następnie uczyły się nakrywania do stołu. Drugi dzień przebiegał pod hasłem „Wiem, co jem i rosnę zdrowy”. Wykonano w grupach prace plastyczne pt. „Piramida zdrowia i aktywności fizycznej”. Najładniejsze prace wyeksponowano w holu szkoły. Następnie przygotowano „Wiosenną kompozycję na talerzu” z owoców i warzyw. Trzeci dzień przebiegał pod hasłem „Z ekologia za pan brat”. Przeprowadzono zajęcia edukacyjne pt. „Czyste środowisko, najlepsze uzdrowisko” związane z właściwymi nawykami proekologicznymi. Wykonano plakaty o  tematyce ekologicznej i przygotowano z nich wystawę pt. „Okaż kulturę i  chroń naturę”. Zorganizowano wycieczki przyrodniczo – ekologiczne pod hasłem „Każdemu sercu bliska ochrona środowiska”. W każdej sali lekcyjnej pojawił się wiosenny ogródek na parapecie okna. Myślę, że dzięki takim zajęciom uczniowie pogłębili i poszerzyli swoje wiadomości i  umiejętności na temat zdrowego odżywiania oraz zrozumieli konieczność ochrony środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że częściej będą z własnej inicjatywy podejmowali praktyczne działania na rzecz ochrony środowiska.