Dnia 17 maja 2017 r. wraz z wybiciem godziny 7.00 uczniowie klasy 1b pod opieką pp. Sylwii Ciesielskiej, Doroty Bąk i Anny Preihs wyruszyli w kierunku Karkonoszy, by przeżyć niezapomniane chwile podczas wycieczki klasowej. Miejscem docelowym był Karpacz, jednak w drodze zatrzymaliśmy się we Wrocławiu. Tam z uśmiechem na twarzy powitał nas przewodnik, który zapoznał wszystkich z historią miasta, odwiedziliśmy sztandarowe jego miejsca, odbyliśmy spacer zabytkowym Starym Rynkiem. Szlak naszej wrocławskiej przygody wyznaczały dziesiątki krasnali, które są charakterystyczne dla tego miejsca. Gdy dotarliśmy w pobliże wejścia do ich podziemnego miasta, rozstaliśmy się z przewodnikiem i wyruszyliśmy w dalszą podróż. Mimo, że po przybyciu do Karpacza dzień zbliżał się ku końcowi, atrakcji nie było końca. Szybko rozpakowaliśmy bagaże i pobiegliśmy do ogrodu, by tam rozpieścić podniebienia kiełbaską z ogniska. Choć wiedzieliśmy, że kolejny dzień to nie będą przelewki, bo czeka nas wspinaczka na szczyt Śnieżki, więc powinniśmy być wyspami i wypoczęci, to tradycji musiała stać się zadość. Nocnym rozmowom nie było końca. Ale cóż znaczy młodość....!
W czwartek z samego rana obraliśmy kierunek Śnieżka i już po kilku godzinach wykonaliśmy sesję zdjęciową na jej szczycie. Ale również droga na niego jest niezapomniana - takich krajobrazów piękna przyrody nie widujemy codziennie. Wieczorem czekała nas niespodzianka, pokaz iluzjonistyczny i rozgrywki w bowling, bilard, piłkarzyki.
W nocy udało nam się zaskoczyć panie opiekunki – po tak wyczerpującym dniu ponownie sen się nas nie imał. Szepty dobiegały niemal z każdego pokoju. Ale to właśnie te chwile, kiedy poznajemy się lepiej, stajemy się na prawdę grupą. Ostatniego dnia też nie próżnowaliśmy. Do godziny 15.00 na liście naszych atrakcji pojawiły się jeszcze zamek Chojnik, wąwóz i wodospad Kamieńczyka. Popołudnie spędziliśmy w autokarze, ale i wtedy było wesoło. Zmęczeni, wyczerpani, ale z mnóstwem wspomnień chwil i przygód, które długo pozostaną w naszej pamięci, wróciliśmy do Piły.